SOCIAL

Podul de la Telecentru va fi pictat în culorile şi simbolurile brandului turistic naţional

post-img

Pe podul de la Telecentru va fi realizată o pictură murală. Iniţiativa face parte din cadrul campaniei naţionale #NeamPornit.

Murala va fi realizată sub podul de la Telecentru, la intersecţia străzilor Mioriţa şi Şoseaua Hânceşti. Aceasta va cuprinde integral elementele brandului turistic al Republicii Moldova - „Pomul Vieţii” şi va fi efectuată de către artistul muralist Дмитрий Потапов.

Iniţiativa va fi lansată online, în cadrul unui eveniment transmis în direct pe Facebook. Acesta se va desfăşura pe pagina Agenţiei de Investiţii, dar şi pe pagina NeamPornit, marţi, 14 iulie, începând cu ora 12.00.

Campania naţională #NeamPornit a fost iniţiată la sfârşitul lunii aprilie de către Agenţia de Investiţii, partener de dezvoltare al sectorului turismului şi care promovează Moldova drept o destinaţie turistică cu experienţe autentice şi neexplorate. Iniţiativa are scopul de a stimula crearea ofertelor turistice locale şi creşterea consumului produsului intern, în contextul în care sectorul ospitalităţii a fost lovit dur de efectele pandemiei de COVID-19. Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina de Facebook NeamPornit sau pagina web https://neampornit.map.md/