Social

„Serviţi şi dăruiţi de Paşti”: Mai mulți interpreți, ospătari pentru o zi pentru o cauză nobilă

„Serviţi şi dăruiţi de Paşti”: Mai mulți interpreți, ospătari pentru o zi pentru o cauză nobilă

Serviţi şi dăruiţi de Paşti! Este sloganul unei campanii caritabile, lansate de asociaţia "The Moldova Project". Cinci persoane publice din Republica Moldova au acceptat provocarea organizatorilor şi au devenit, pentru o zi, chelneri într-un restaurant din Chişinău. Scopul evenimentului a fost de a aduna bani pentru darurile ce vor fi oferite, de Paşte, mai multor copii din familii social-vulnerabile.

Bună seara, mă numesc Cristina. V-aţi gândit, aţi luat decizia, ce o să serviţi? - O cola vă rog. - Cola, ok!”.

Cristina Scarlat spune că a acceptat fără a ezita provocarea de a fi chelner pentru o zi. Şi-a dorit să contribuie la supriza de Paşte de care se vor avea parte sute de copii din familii nevoiaşe.


CRISTINA SCARLAT, interpretă: „Am aşteptări foarte mari, sper să reuşesc, să adun cât mai mulţi bani, bacşiş ca să putem oferi acestor copilaşi, acestor familii o sărbătoare de paşti frumoasă, cu de toate pe masă”.

Interpretul Satoshi spune că înainte de a intra în lumea muzicii, a fost chelner. Aşa că experienţa i s-a potrivit ca o mănuşă.


SATOSHI, intrepret: „Îndemnul meu este să fim un pic mai buni şi atunci când vedem că putem să ajutăm cu ceva, să o facem. E foarte simplu. Să bucuri pe cineva, e foarte simplu”


În rolul de chelner a intrat şi cel mai puternic om din Republica Moldova, Valeriu Derevinciuc, câştigătorul competitiei "Gladiator Challenge".


VALERIU DEREVENCIUC, sportiv, cel mai puternic om din Republica Moldova: „Segmentul copilaşilor este, pentru mine, un segment aparte. Speranţa că vom putea ajuta cât mai mulţi copii, cât mai multe familii nevoiaşe”.


În postură de chelneri au fost şi prezentatorul Sergiu Bezniţchi, dar şi jurnalista Tanea Însurăţelu. Toate mesele restaurantului au fost rezervate din timp de oaspeţii care au vrut să pună umărul pentru o cauză nobilă.


„Am hotărât să vin şi să ajut şi eu această organizaţie, şi să las o contribuţie materială. Am venit cu copii să vedem interpreţii, să participăm la acţiunea de caritate şi să fim în rând cu toată lumea”.


MARINA AFANAS, specialist comunicare, A.O "The Moldova Project": „Ne propunem să adunăm fonduri pentru campania de paşte. Vom ajunge în cele 37 de sate din Republica Moldova unde activăm, pentru a dărui un coş mare, bogat, cu produse alimentare pentru familiile social vulnerabile”.


Coşurile cu produse vor ajunge la 100 de familii şi în total la 500 de copii. La licitaţie, oaspeţii au putut cumpăra lucruri şi produse donate de mai mulţi partenerii ai campaniei de caritate. Organizatorii au reuşit să adune peste 72 de mii de lei.

author-img_1

Redacția TVR Moldova

Reporter